Hierbij de helperslijst voor het seizoen 2020-2021. Eerst volgen nog enkele afspraken:

  • Het is de bedoeling dat je zelf een vervanger zoekt als je niet kan komen (onderling wisselen). Ik stuur op dinsdag normaal een herinnering naar degenen die in de kantine worden verwacht. Indien je wisselt met iemand, graag dit ook aan mij melden zodat ik op de hoogte ben en de juiste mensen verwittig.
  • Er kan NIET gewisseld worden met bestuursleden aangezien zij de kantine moeten afsluiten na de laatste shift!! Bestuursleden kunnen uiteraard wel onderling wisselen.
  • Spelers die achter de toog worden verwacht, kunnen op dat moment NIET als (reserve)speler op het wedstrijdblad staan!!!
  • De helpers voor de damesploeg dienen om 09:15 aanwezig te zijn en helpen tot 13:00
  • De helpers voor de eerste ploeg dienen om 13:00 aanwezig te zijn en helpen tot 16:10
  • De helpers voor de derde ploeg dienen om 16:10 aanwezig te zijn en helpen tot 20:00
  • De helpers voor de tweede ploeg dienen om 08:45 aanwezig te zijn en helpen tot 13:00

Gelieve de kantine steeds proper achter te laten: glazen gedroogd in het schap, kantine uitkeren, tafels afkuisen, tapkraan en toog afwassen, keuken opruimen, vaatwasmachine uitkuisen en afzetten (procedure ligt in de keuken), alle elektrische apparaten uitschakelen (televisie, radio, ...), lichten uit (het licht in de keuken apart uitschakelen), alarm inschakelen, chauffage in de kantine op 15°C en kleedkamer op 10°C.